Tárhelyparknál üzemelő e-mail fiókjaidat könnyedén szinkronizálni tudod a Windows 10-ben. A beállításhoz kövesd leírásunkat!
E-mail fiók beállítás Windows 10 -ben
Jó tudni!
Ha még nincs e-mail címed a saját domainedhez, akkor a Windows-os beállítás előtt létre kell hoznod azt a Cpaneleden. Ehhez itt találod a leírásunkat.
1. Lépj be a Start menü->Gépház->Fiókok beállításokba. Majd válaszd az E-mail és fiókok részt, kattints a Fiók felvétele gombra
2. Válaszd a Speciális beállításokat
3. Kattints az Internetes e-mail gombra
A következő lépés előtt el kell döntened, hogy IMAP vagy POP3 fiókot szeretnél beállítani.
- A POP3 esetén a program csak letölti a leveleket a szerverről.
- Az IMAP (ilyen pl. a gmail, vagy a webmail) viszont azonnal szinkronizál mindent a szerverrel: ha törlöd a levelet az azonnal törlődik a szerverről, ha valamit elolvasol, az a szerveren is olvasott lesz.
A leggyakoribb beállítási mód a POP3, ha nem vagy biztos benne, hogy melyiket válaszd, akkor a POP3-at javasoljuk!
4.a. Levelezés beállítása POP3-mal
Jó tudni!
A beállítás megkezdése előtt meg kell tudnod, hogy a tárhelyed melyik szerverünkön van, mert ebből lehet tudni, hogy mi lesz a kiszolgáló neve, amelyet meg kell adnod. Ezt a tárhely hozzáférési információk című levelünkben a “szerver neve” résznél találod. Ha pl. azt látod, hogy cpanel11.tarhelypark.hu, akkor a kiszolgáló név mail11.tarhelypark.hu lesz, ha cpanel12.tarhelypark.hu, akkor a kiszolgáló névhez mail12.tarhelypark.hu-t kell megadnod, és így tovább!
- a jelszó az lesz, amelyet az e-mail fiók létrehozásakor megadtál. Ha ezt elfelejtetted, így tudsz új jelszót adni.
4.b. Levelezés beállítása IMAP-pal
- a jelszó az lesz, amelyet az e-mail fiók létrehozásakor megadtál. Ha ezt elfelejtetted, így tudsz új jelszót adni.
Ha mindent helyesen adtál meg, akkor a beállítással el is készültél, megkezdheted az e-mail fiók használatát a Posta programmal.
További speciális beállítások
Erre akkor van szükség, ha megváltozott az e-mail címed jelszava, vagy kiszolgáló neve, esetleg sűrűbbre állítanád a szinkronizálási időt.
1. A további beállításokat az e-mailhez a Gépház-> E-mail és fiókok menüpontban éred el
2. Kattints a Postaláda szinkronizálási beállításainak módosítása gomba
3. Ezen a képernyőn tudod módosítani a következőket:
- E-mailek szinkronizálásának periódusa (ajánlott „a fiókhasználat alapján” beállításon hagyni)
- E-mailek letöltésének intervalluma (a szerverről letöltött e-mailek visszamenőleg)
- E-maileid feladójaként megjelenített név, amikor valaki e-mailt kap tőled
- E-mail szinkronizálás ki- és bekapcsolása
- Speciális postaláda beállítások (itt tudod átállítani a kiszolgáló nevet)
A Kész -re kattintva tudod menteni a változtatásokat.
11 Hozzászólás
Balogh Imrene
Az a problémám, hogy nem tudom torolni azokat az e-maileket az IPAD-rol, melyeket PC-rol előbb töröltem. Azt írja ki, hogy az üzenet nem mozgatható!! Mit kell tennem?? Választ megköszönöm.
Bóna Endre
Ellenőrizze, hogy a PC-n POP3 vagy IMAP beállítás van-e az email fiókhoz. Ugyanezt az iPaden. Ha IMAP van beállítva, akkor törlődni fog a szerverről a törölt email, és szinkronizálódik ez a törlés a többi eszközön is. Ha POP3 van beállítva egy eszközön, akkor csak az adott eszközről törlődik az email, de a szerveren megmarad. Ezen kívül speciális beállítás is lehet az iPaden amire nem látunk rá, de először a fent leírt dolgokat kell ellenőrizni. Ha mindkettő IMAP (iPad és PC), akkor lehet hogy csak ki kell purgálni az iPaden a leveleket, pl a kukából. Utóbbi esetben az Apple Support fog tudni segíteni.
Erdei Csaba
Sziasztok , beállítottam mindnet és küldeni tudok és a cím meg is kapja csak vissza nem működik nem kapom meg azt irja Mail Delivery Subsystem.
Bóna Endre
Kedves Csaba!
Lehet, hogy nincs regisztrálva a domained, vagy nem jó az MX rekord beállításod. Kérlek írj az ügyfélszolgálatunkra, és megnézzük!
Albert Zoltán
Sziasztok!
Az a gondom, hogy valahogy eltüntek a levelezésemből a „törölt elemek”, Ha e-mail-t küldök, nem jelenik meg az „elküldött elemek”-ben. WINDOWS 10 Home op.rendszert és Mail-t /Posta/ használok.
Köszönettel Albert Zoltán.
Bóna Endre
Kedves Zoltán!
Ellenőrizd, hogy IMAP-pal állítottad-e be az email fiókot. Csak IMAP esetben mentődnek a küldött emailek a kimenő mappába. Ha IMAP van, és mégsem látod ott az emaileket, akkor lehet, hogy egy másik mappát hozott létre az email program, és ott találod a küldött emaileket.
A törölt elemeket lehet, hogy üríti automatikusan a program, vagy eleve úgy van beállítva, hogy ne a kukába töröljön.
Mezey Emőke
Eltűntek fél év beérkezett leveleim az inboxból, majd nehezen megtaláltam őket a Trash-ban. Már csak egy lépés kellett volna, hogy visszategyem őket a bejövő levelek közé, de azt nem lépte meg a gép. Addig próbálgattam ezt az egy múvelet, míg a gép kiírta, hohy hogy Spam és a Trash láda is üres.
Hol lehetnelók fel év levelezésem fontos dokumentumentumai?
Bóna Endre
Kedves Emőke!
Amennyiben ügyfelünk vagy, kérlek írj emailt az ügyfélszolgálatra, és megnézzük, hogy fájlszinten megvannak-e az emailek!
Jakus Ilona
Sajnos az elküldött leveleim nem jelennek meg!!!
Kapitz Tibor
Windows 10 Postát használok, POP3 kiszolgálót állítottam be, de nem törli a tárhelyről a már letöltött leveleket. Hogy tudom beállítani, hogy ez megtörténjen és ne teljen meg a tárhelyem?
Scheibl Tamás
Kedves Tarhelypark!
Mai napon regisztráltunk 1000 Tárhelyet és 2 db e-mail címet Önöknél meglévő Domainünkhöz.
A jelszó beállító e-maileket a gmail-is e-mailekre nem kaptuk meg, így manuálisan állítottunk be jelszót az egyik fiókhoz.
Thunderbirdben sikerült felvenni az egyik postafiókot, de gmail-re küldött üzeneteknél folyamatosan hibát ír, mailer damonnal.
Tudnának segíteni a problémák megoldásában?