A Gmailen lehetőséged van a tárhelyedre érkező emaileket letölteni (Outlook, vagy Thunderbirdhöz hasonlóan), és akár a Gmailes fiókodból válaszolhatsz is ezekre az emailekre úgy, hogy a fogadó fél a nálunk regisztrált e-mail címedet lássa feladóként.
Ha még nem hoztad volna létre az email címet, akkor ezt tedd meg így!
Saját domainedre érkező emailek lekérdezése a Gmailbe
1. Nyisd meg a Gmail fiókodat, és keresd meg a beállítás ikont a jobb felső sarokban, és kattints a Beállítások -ra
2. Kattints a Fiókok és Importálás -ra
3. Ezután kattints a Saját tulajdonú POP3-fiók felvétele -re a Levelek ellenőrzése más fiókokból (POP3 segítségével) résznél
4. Add meg a beállítani kívánt email címet:
5. Fiók beállítások (bejövő levelek letöltése a szerverről POP3-mal)
Felhasználó név: teljes email cím
Jelszó: amelyet az email cím létrehozásakor a cPanelen beállítottál
POP-szerver: mail[valahány].tarhelypark.hu*
*attól függ, hogy a tárhelyed melyik szerverünkön található, a tárhely hozzáférési információk levelünkben találod a „szerver neve” résznél. Jelen példánkban a szerver neve cpanel4.tarhelypark.hu, tehát a POP-szerver: mail4.tarhelypark.hu.
Port: 995
A letöltött levelek egy példánya maradjon a szerveren: Akkor pipáld be, ha azt szeretnéd, hogy a Gmail által letöltött emailekről maradjon másolat a tárhelyeden
Mindig biztonságos kapcsolatot (SSL) kívánok használni leveleim letöltéséhez: Igen (pipáld be)
Ha befejezted a beállítást kattints a Fiók hozzáadása gombra!
6. Ezután a Gmail végzett a bejövő emailek beállításával, és rákérdez, hogy szeretnéd-e a levélküldést is a saját domainedhez tartozó email címedről intézni. Ha igen akkor így folytasd:
7. Add meg az adatokat a képen látható módon
8. SMTP (levélküldés) beállítások
SMTP-szerver: mail[valahány].tarhelypark.hu*
*attól függ, hogy a tárhelyed melyik szerverünkön található, a tárhely hozzáférési információk levelünkben találod a „szerver neve” résznél. Jelen példánkban a szerver neve cpanel4.tarhelypark.hu, tehát a POP-szerver: mail4.tarhelypark.hu.
Port: 465
Felhasználó név: teljes email cím
Jelszó: amelyet az email cím létrehozásakor a cPanelen beállítottál
SSL: igen
Biztonságos kapcsolat TLS használatával: nem
Kattints a Fiók hozzáadására!
9. Utolsó lépés: A Gmail egy ellenőrző kódot küld a fiókodra, ahova webmailen belépve meg tudod nézni ezt az emailt. Kattints a linkre amelyet küldtek, vagy másold be az ellenőrző kódot!
Ezután ezt fogod látni:
„A Gmail-felhasználó most már küldhet e-maileket teszt@testdomain.hu nevében. Ide kattintva visszatérhet Gmail-fiókjába: http://mail.google.com.”
A fenti ablakot bezárhatod, a beállítást elvégezted! Most már letölti a Gmailed a saját domainedre érkező emaileket és a levélküldést is a Gmailen keresztül tudod intézni a saját domainedről. Levélíráskor kiválaszthatod, hogy a Gmailes vagy a saját domaines email címedről szeretnéd-e elküldeni a levelet.
16 Hozzászólás
Tóth Istvánné
Sajnos nemtudom a levelezésemet visszaállítani. Nem jön elő a borítékban levő M. A síma nagyM nem jó. Csak fehér kép van.Kerem a segitséget.
Tamás
Köszönöm, nagy segítség volt! 🙂
lali vs lara
Nagyon jó
András
Szuper leírás. A 3. lépésnél érdemes lenne frissíteni a képernyőfotót, mostmár „E-mail-fiók hozzáadása” néven van benne 🙂
Andok Zsuzsanna
Az alábbiak szerint végigcsinálom, de hibát jelez. pedig a kapott email szerint a mail7.tarhelypark.hu állítom be, jelszó is jónak kell lennie, mit rontok el?
Andok Zsuzsanna
szerver hibát adott vissza: „Connection timed out: There may be a problem with the settings you added. Please contact your other email provider to verify the correct server name and port.”
Csorba Lászlóné
Nekem is azt írja ki ,hogy szerver kapcsolódási hiba!!! vagy karbantartás van.
Endre
Kedves Zsuzsanna!
A cpanel7-es szerverünk már megszűnt, így ahhoz nem fog tudni csatlakozni az email programod. Írj az ügyfélszolgálatunkra, és megírjuk a helyes kiszolgáló nevet! Vagy abból tudod kitalálni, hogyha belépsz a cpanelre és megnézed, hogy milyen link jelenik meg a böngésződ fönti címsorában, ebből kitalálható, hogy mail(hányat) kell írnod kiszolgálónak.
Márton Bálint
Tisztelt cím!
A gmail fiókomat szeretném beállítani egy levelező rendszerbe (BlackBerry playbook készüléken) és hibát ír.
Hiba uzenet: a fiók kiszolgáloja offline van, a beallitasaim hibasak
Kiszolgálócimnek imap.gmail.com -it állítottam be
Korábban nem volt vele gond, megváltoztak a beallitasok? Tudnának benne segiteni?
Kiszely Zoltánné
A pop3 átirányítás esetén 3 verzió van: 1)átirányítás mostantól letöltött levelekre, 2) letölés már letöltött levelekre ( egy nagyon régi dátum -kb 30 hóval ezelőtti dátum) 3) tiltás. Hogy lehet a letöltött levelek dátumát megváltozttni, hogy ne ilyen régi dátum legyen??? ( 2-s pont)
Üdv
Zsuzsa
Folyamatosan ezt a hibaüzenetet kapom, akármit csinálok. 🙁
„Hitelesítési hiba.
A szerver a következő hibát adta vissza: „[AUTH] Authentication failed.”
Zsuzsa
[Folyamatosan ezt a hibaüzenetet kapom, akármit csinálok. ?
“Hitelesítési hiba.
A szerver a következő hibát adta vissza: „[AUTH] Authentication failed.”]
Ja még annyit az imént leítrakhoz, hogy május 26-ig zökkenőmentesen működött a dolog. Azóta nem importálja a leveleket a rendszer.
Vajon mi történt május 26-án?
Tóth Miklós
az a gondom, hogy a levél elküldése után nem csatlakozik fel és nem megy el a levél. van amikor jelszot kér és én nem tudom a jelszot kérdésem honan lehet jelszot kérnem hogy 1 év után tudjak levelet küldeni minden hová.
Bóna Endre
Kedves Miklós!
Kérlek írj egy segítségkérést az ügyfélszolgálatunkra, hogy megnézzük a hiba okát! Az emailedben kérlek írd meg az email címet, amelyre nem tudsz csatlakozni!
Tóth Miklós
Sehová nemtudok csatlakozni mert a levél nem megy el azt irja hogy nem csatlakozik fel valahová., és jelszot kér bármit irok be nemfogadja el . a szolgáltatom elmondása szerint nálluk minden rendben a gmail-nál van a hiba.
Mónika
Kedves „Bárki’!
Nem tudom, jó helyen járok-e. Olyan problémám van, hogy van két gmail-es címem, de rendszeresen csak az egyiket olvasom. Szerettem volna beállítani úgy a levelezést, hogy a kevesebbet használt fiókomba kapott leveleket a többet használtból is tudjam olvasni.
Beállítottam a levelek és névjegyek importálásánál azt a fiókot is, és egy darabig működött is. Ha nem is valós időben, de naponta egyszer a g-mail elvégezte az importálást. Most viszont egy ideje már semmit sem importál. Ha külön belépek a ritkábban használt fiókba, akkor látom, hogy érkezett levél, de ha bemegyek a többet használt fiókomban, hiába kattintok az e-mail cím címkéjére, a régebbi áthozott leveleket mutatja, de a mostaniakat már nem. Tud valaki segíteni, mi lehet a gond? Miért nem folyamatos az importálás? A friss levelek közül az egyik már másfél napja érkezett, de még mindig nem lett importálva.
Köszönöm előre is, fontos a válaszotok.