Levelezés beállítása Android eszközön

Az android eszközödön keresd meg a mail alkalmazást a beállítás megkezdéséhez!

Jó tudni!

A beállítás megkezdése előtt meg kell tudnod, hogy a tárhelyed melyik szerverünkön van, mert ebből lehet tudni, hogy mi lesz a kiszolgáló neve, amelyet meg kell adnod. Ezt a tárhely hozzáférési információk című levelünkben a „szerver neve” résznél találod. Ha pl. azt látod, hogy cpanel6.tarhelypark.hu, akkor a kiszolgáló név mail6.tarhelypark.hu lesz, ha cpanel7.tarhelypark.hu, akkor a kiszolgáló névhez mail7.tarhelypark.hu-t kell megadnod, és így tovább!

1. Miután a programot megnyitottad, ha nincs még beállítva fiók akkor a következő oldalt fogod látni:

levelezés android eszközön - Email beállítás

Itt azt az email címet kell megadnod, amelyet be szeretnél állítani az email programban. Ha még nem hoztad volna létre az email címet, akkor ezt tedd meg így!

2. Válaszd ki, hogy POP3, vagy IMAP módszerrel szeretnéd lekérni a leveleket a szerverről!

A leggyakoribb beállítási mód a POP3, ha nem vagy biztos benne, hogy melyiket válaszd, akkor a POP3-at javasoljuk!

(A POP3 esetén a program csak letölti a leveleket a szerverről. Az IMAP viszont azonnal szinkronizál mindent a szerverrel: ha törlöd a levelet az azonnal törlődik a szerverről, ha valamit elolvasol, az a szerveren is olvasott lesz.)

levelezés android eszközön - Email fiók típus választás

3/a. Bejövő levezés beállítása: POP3 beállítás 

Felhasználó név: teljes email cím
jelszó: amelyet a cpanelen az email cím létrehozásakor megadtál
POP3 szerver: mail[valahány].tarhelypark.hu*
*A kiszolgáló attól függ, hogy melyik szerveren van a tárhelyed, lásd a cikk elejét!
Biztonság típusa: SSL (minden tanúsítvány elfogadása)
Port: 995
Email törlése a szerverről:
Itt lehetőséged van beállítani, hogy, ha a beérkező mappádból törlöd az eszközön a levelet, akkor az törlődjön a szerverről is. Az alapbeállítás, hogy soha ne törlődjön a levél a szerverről.

levelezés android eszközön - Email beállítás POP3

 

3/b. Bejövő levezés beállítása: IMAP beállítás

Felhasználó név: teljes email cím
jelszó: amelyet a cpanelen az email cím létrehozásakor megadtál
IMAP szerver: mail[valahány].tarhelypark.hu*
*A kiszolgáló attól függ, hogy melyik szerveren van a tárhelyed, lásd a cikk elejét!
Biztonság típusa: SSL (minden tanúsítvány elfogadása)
Port: 993

levelezés android eszközön - Email beállítás IMAP

4. Kimenő levelezés beállítása: SMTP

SMTP szerver: mail[valahány].tarhelypark.hu*
*A kiszolgáló attól függ, hogy melyik szerveren van a tárhelyed, lásd a cikk elejét!
Biztonság típusa: SSL (minden tanúsítvány elfogadása)
Port: 465
Bejelentkezési adatok szükségesek: igen (be kell pipálni)
Felhasználó név: teljes email cím
jelszó: amelyet a cpanelen az email cím létrehozásakor megadtál

levelezés android eszközön - Email beállítás SMTP

 

5. Fiókopciók

Itt azt tudod beállítani, hogy milyen sűrűn ellenőrizze a program a bejövő leveleket. Ez csak POP3 esetén állítható, ezt az értéket ne állítsd 5 percnél sűrűbbre! Ha nem szeretnéd változtatni ezt, akkor a „kézi” beállítás maradhat.

levelezés android eszközön - Szinkronizálás ütemezése

 

6. Utolsó lépés: a fiók neve

Adj nevet az email fióknak, ahogy az az eszközön meg fog jelenni, illetve hogy a leveleidet fogadó fél milyen nevet lásson feladóként!

levelezés android eszközön - Email beállítás vége

 

A Kész-re kattintás után sikeresen beállítottad a levelezést az android eszközödön!

8 Hozzászólás

  • Sulyok Tibor
    Posted 2016. 01 31. 08:59 0Likes

    Tisztelt ügyfélszolgálat ! A T-email beállításokat szeretném lekérni szolgáltatói üzenetben a következő telefonszámra: 06/30/419/3675
    Köszönöm

  • Endre
    Posted 2016. 02 01. 14:36 0Likes

    Kedves Tibor!

    Ebben a T-com ügyfélszolgálata fog tudni segíteni Önnek!

  • Papp Ildikó
    Posted 2018. 02 13. 16:41 0Likes

    Tisztelt Ügyfélszolgálat!
    android Galaxy telefonomra decemberben még jöttek a céges levelek és tudtam válaszolni rájuk és továbbítani. Aztán valami ok miatt a továbbítás és a válasz funkció nem műkődik, csak karikázik és nem megy. Kérem szíves segítségüket, mert fontos lenne a visszaállítás. Köszönöm szépen előre is.

    • Endre
      Posted 2018. 02 14. 10:23 0Likes

      Kedves Ildikó!

      Kérem az ügyfélszolgálatra írjon, és segítünk!

  • Fűrész László
    Posted 2018. 03 24. 06:30 0Likes

    T. Ügyfélszolgálat!
    1 napja nem jelennek meg a beérkező levelek az Android telefonom. Próbáltam beállítani, de azt írta ki, hogy : „a szinkronizálás jelenleg problémába ütközik. Hamarosan újra próbálkozik.”
    Valamint: „Nem lehet a szerverhez csatlakozni.”
    Kérem, segítsenek. Köszönöm.
    László

  • Endre
    Posted 2018. 03 27. 08:22 0Likes

    Kedves László!

    Kérem írjon az ügyfélszolgálati email címünkre, vagy egy segítségkérést az ügyfél felületéről, és megnézzük!

  • Trackback: E-mail fiókok hozzáadása - Tárhelypark segítség
  • Puskás Erzsébet
    Posted 2019. 06 23. 09:48 0Likes

    thunderbird levelező nem tölti be a beérkező leveleket

Hozzászólás küldése

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .