Elveszett ügyfél jelszó pótlása

Ha elvesztetted az Ügyfél Portál jelszavadat, akkor új jelszót tudsz igényelni a nálunk regisztrált e-mail címeddel, amit a megrendeléskor adtál meg, az Elfelejtett ügyfél jelszó visszaállítás oldalon. Kattints a linkre!

ugyfel jelszo

Ha már nem él az e-mail címed

Ha megrendeléskor megadott e-mail címed már nem él, akkor másik e-mail címre sajnos nem tudunk hozzáférési adatokat küldeni, hiszen akkor bárki elkérhetné a tárhely hozzáférést jogosulatlanul. Ekkor kell írnod egy papírt arról, hogy szeretnéd kérni a tárhelyhez tartozó e-mail cím megváltoztatását. A papíron szerepeljen:

  • Neved (és céged neve ha céges megrendelés volt)
  • Címed (cég esetén székhely)
  • Személyi igazolványod száma (cég esetén adószám és aláírási címpéldány)
  • Születési adataid
  • A tárhely domain neve
  • Az utolsó kifizetett számla száma
  • A régi e-mail cím
  • Az új e-mail cím, ahova a jelszót kéred
  • Két tanú adatai és aláírása

Az aláírt dokumentumot e-mailben szkennelve küldd el nekünk, hogy megváltoztassuk e-mail címedet rendszerünkben!

Ügyfél jelszó megváltoztatása belépés után

Ha tudod a jelszavadat, de meg szeretnéd változtatni, akkor a belépés után kattints a jobb felső sarokban a nevedre, majd a Jelszó módosítása linkre:

Ügyfél jelszó megváltoztatása

Ügyfél jelszó megváltoztatása

Végül kattints a Módosítások mentése gombra. Ezután az új jelszóval fogsz tudni belépni az Ügyfél portálra.