Ha elvesztetted az Ügyfél Portál jelszavadat, akkor új jelszót tudsz igényelni a nálunk regisztrált e-mail címeddel, amit a megrendeléskor adtál meg, az Elfelejtett ügyfél jelszó visszaállítás oldalon. Kattints a linkre!
Ha már nem él az e-mail címed
Ha megrendeléskor megadott e-mail címed már nem él, akkor másik e-mail címre sajnos nem tudunk hozzáférési adatokat küldeni, hiszen akkor bárki elkérhetné a tárhely hozzáférést jogosulatlanul. Ekkor kell írnod egy papírt arról, hogy szeretnéd kérni a tárhelyhez tartozó e-mail cím megváltoztatását. A papíron szerepeljen:
- Neved (és céged neve ha céges megrendelés volt)
- Címed (cég esetén székhely)
- Személyi igazolványod száma (cég esetén adószám és aláírási címpéldány)
- Születési adataid
- A tárhely domain neve
- Az utolsó kifizetett számla száma
- A régi e-mail cím
- Az új e-mail cím, ahova a jelszót kéred
- Két tanú adatai és aláírása
Az aláírt dokumentumot e-mailben szkennelve küldd el nekünk, hogy megváltoztassuk e-mail címedet rendszerünkben!
Ügyfél jelszó megváltoztatása belépés után
Ha tudod a jelszavadat, de meg szeretnéd változtatni, akkor a belépés után kattints a jobb felső sarokban a nevedre, majd a Jelszó módosítása linkre:
Végül kattints a Módosítások mentése gombra. Ezután az új jelszóval fogsz tudni belépni az Ügyfél portálra.