Tárhely és domain megrendelése

Megrendelés

Egyszerű regisztráció és megrendelés után már élvezheted is szolgáltatásainkat!

Megrendelésedet minden esetben a Tárhelypark főoldalon oldalon vagy ha már regisztráltál az oldalunkon, akkor az Ügyfél oldalon bejelentkezve tudod elindítani.

Jó tudni!

A megrendelés folyamán regisztrálnod kell. A regisztrációnál megadott e-mail címmel tudsz később belépni a Ügyfél oldalon. Ezt az e-mail címet megrendelés után természetesen megváltoztathatod a személyes menüpontban. Fontos, hogy olyan e-mail címet adjál meg, amihez biztosan van hozzáférésed, mert ide küldjük a hozzáférési adatokat és a tárhelyedet érintő információkat. Ez ne egy nálunk regisztrált domainhez kapcsolódó e-mail cím legyen!

Tárhely szolgáltatás

Itt az általad választott csomag kiválasztása után meg kell adnod a következőket:

Kérem, a Tárhelypark.hu regisztrálja a domain nevet számomra

  • Ez azt jelenti, hogy a tárhelyedhez igénybe veszed domain szolgáltatásunkat is. Ez a Felhasználóink által legtöbbször választott szolgáltatás csomag. Amennyiben ezt választod, leadott megrendelésed után – kiegyenlített számla esetén – tárhelyedet azonnal el tudod érni a cPanel felhasználói felületen keresztül. Külföldi domain-ed (pl, .com, .eu stb.) automatikusan bejegyzésre kerül, és kb. 1 nap elteltével használható is.
    .hu domain esetén, az 1-3 napon belül feltételesen használható státuszba kerül, azonban itt szükség lesz még a megfelelő dokumentumokra is. Ezután domained használható, azonban még 8 napot kell várni a domain teljes bejegyzéséhez (delegálásához). Erről bővebben itt olvashatsz.

Szeretném, ha a létező domain nevemet átregisztrálná nekem a Tárhelypark.hu

  • Ha más szolgáltatótól hozzánk akarod átregisztrálni a domainedet, akkor válaszd ezt a lehetőséget. A .hu domain átregisztrációdhoz ezek a dokumentumok szükségesek.

Magam intézem a domain névvel kapcsolatos teendőket, frissítem a név szervereket, vagy egy új domaint regisztrálok.

  • Ekkor csak tárhely szolgáltatásunkat veszed igénybe, a domainnel kapcsolatos összes teendőt magadnak kell elintézned. Az előző tárhely szolgáltatódnál le kell mondanod az ottani tárhely szolgáltatást. A Tárhely hozzáférési információk című e-mailünkben találod meg az IP-t, amire a domain-t irányítanod kell.

Domain szolgáltatás

  • Hogyha kizárólag domain szolgáltatásunkat szeretnéd igénybe venni, válaszd oldalunkon a Domain regisztráció-t. Itt a megfelelő szolgáltatás kiválasztásával lehet elindítani a megrendelést. Természetesen eközben is lehetőség nyílik tárhely rendelésre, az összes rendelésedet a kosár megtekintésével tudod ellenőrizni. A .hu domain regisztrációjával kapcsolatos tudnivalókról itt olvashatsz.

Domain átregisztráció

  • .hu átregisztráció:  amikor tárhelyedet más szolgáltatónál szeretnéd fenntartani, de a domain-t szeretnéd hozzánk átregisztrálni (domain transfer). A .hu domain átregisztrációdhoz ezek a dokumentumok szükségesek.
  • .com átregisztráció: az előző szolgáltatódtól kapott auth kódra lesz szükségünk a .com domain átregisztrációjához, erről e-mailt fogsz kapni a megrendelést követően. Itt találod a külföldi domainek átregisztrációjára vonatkozó leírásunkat. Az átregisztráció után email címedet hitelesítened kell, amelyet a domainhez megadtál.
  • .eu átregisztráció: az előző szolgáltatótól egy AUTH kódot kell kérned, és küldd el nekünk emailben! Itt találod a külföldi domainek átregisztrációjára vonatkozó leírásunkat.

Jó tudni!

Csak .hu domain esetén szükségesek aláírt dokumentumok! HU domain esetén a Domareg rendszerünkben tudod elintézni a dokumentumok le- és feltöltését, semmit sem szükséges postázni!

Domain fenntartás

A .hu domain nevek fenntartását 2 év után, míg az egyéb külföldi domain nevek fenntartását (.com, .eu, stb.) 1 év után meg kell hosszabbítani, ahhoz hogy továbbra is használni lehessen. Nem kell külön figyelned, hogy mikor jár le a domained, mert erről a rendszerünk időben küld értesítést e-mailben. Majd az összeg beérkezésével a domain fenntartása automatikusan meghosszabbodik.

Fizetési mód kiválasztása, módosítása

Minden esetben a megrendelés leadása előtt lehetőséged lesz kiválasztani a fizetési módot, amely lehet Kártyás fizetés – Paypal, vagy banki utalás/befizetés. Később a megrendelés leadása után is meg tudod változtatni a fizetési módot a Kliens felületen bejelentkezve a számlák menüpontban a számla megtekintés-re kattintva, itt megadva a kívánt fizetési módot. Banki átutalásnál/befizetésnél az azonosítás miatt fontos, hogy a közlemény rovatba a számlán található iktatószámot kell beírni. Mi a banki utalást, vagy a kártyás fizetést – Paypal javasoljuk, mert itt nincsen banki kezelési költség. Készpénzes befizetésnél készpénzforgalmi díjat számít fel a bank.

 

1 Hozzászólás

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..